Pagina's

woensdag 23 januari 2013

This or that tag.

Ik heb vandaag de this or that tag voor jullie, ik doe eerst alleen het make-up en nagel gedeelte:

Make-up

Blush of Bronzer
Blush ! Het laat je gezicht stralen en ziet er gezonder uit.
Lipgloss of Lipstick
Als ik echt moest kiezen dan toch lipgloss, mijn lippen drogen erg uit met lipsticks..
Eyeliner of Mascara
Mascara ! Ik kan echt geen eyeliner aanbrengen.
Foundation of Concealer
Concealer, ik hou niet heel erg van foundation.
Neutraal of kleur oogschaduw
Neutraal, ik hou meer van de nude/bruinige kleuren!
Losse of vaste oogschaduw
Vaste, losse vind ik zó onhandig !
Kwasten of Sponsjes
Kwasten sowieso, Sponsjes voelen zo vies aan.

Nagels
Opi of China Glaze
Ik heb ze geen van beide, maar ik zou eerder een Opi lakje kopen !
Lang of Kort
Lang !
Acryl of Natuurlijk
Natuurlijk.
Fel of Donker
Fel , ik hou niet van donker
Met of zonder nailart
Met, zonder vind ik zo saai ..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten