Pagina's

zaterdag 2 maart 2013

Review: Action eyeshadow palette

Hallo allemaal, ik heb een tijdje geen artikelen meer geplaatst omdat ik het erg druk had met school en ik had niet echt meer inspiratie... 
Maar vandaag heb ik een review van het action eyeshadow palette.














Ik heb de kleur 01 Nude, het eerste wat ik dacht is wauw, is dit een action verpakking?!
ik was verbaasd. En toen ik het de kleuren ging swatchen werd ik al helemaal blij!
















Ik heb 4 kleuren op de foto geswatcht:












Bij de onderste foto brak het linkse kleurtje inelkaar, het pigment van de oogschaduw is heel goed, maar hij is wel heeeel erg korrelig vind ik..

Hier nog een foto met wat beter licht:
















Hebben jullie leuke ideeën ( iets waar ik over kan schrijven?)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten